Telefonske Centrale i telekomunikacioni sistem potpuna funkcionalnost telefonske centrale direktno u Teams klijentu
Sa VoiceGo telefonskim i centralnim uslugama integrisanom u oblak Teams, svi vaši zaposleni mogu dobiti oblak baziranu centralu bez potrebe za lokalnim hardverom.
Sa jedinstvenom mobilnom aplikacijom i softverskom telefonom na računaru, možete komunicirati bez obzira gde se nalazite sa moćnom funkcionalnošću centralne jedinice. Sa naprednom Microsoft Teams integracijom.
Jedinstvene funkcionalnosti mobilnih aplikacija
Jedinstvena istorija poziva
Potpune informacije tokom poziva
Preuzimanje poziva iz bilo koje grupe
Prikaz broja po izboru
Povratni poziv
Prijavljivanje/odjavljivanje/pausing u grupama
Upravljanje slučajevima
Zajednički imenik
Planiranje brojeva
I mnoge druge funkcije
Red čekanja, nikada ne propustite poziv
Red čekanja je jedinstveno rešenje koje osigurava da ne propustite nijedan dolazni poziv. Usluga upravljanja redovima olakšava firmama sa dolaznom telefonijom da upravljaju redovima, koordinišu i planiraju pozive, automatski zakazuju sastanke i omogućavaju video sastanke. Sa ovim rešenjem, stvorićete zadovoljnije klijente i manje promašenih poslovnih prilika. Funkcija se može primeniti na većinu firmi, kao što su prodaja ili podrška. Ali zajednički nazivnik je firme koje ne žele da kompromituju svoj nivo usluge.
Jednim klikom kreirajte korisnički slučaj
Kada kupac pozove i ne stignete da odgovorite, kupac dobija opciju: ”…Ako želite da budete pozvani, pritisnite 1″. Tako se pokreće slučaj u korisničkom veb interfejsu i mobilnoj aplikaciji. Najbliži slobodni zaposleni zatim poziva kupca i obrađuje narudžbinu ili slučaj! Zahvaljujući tome što se takođe šalje u mobilnu aplikaciju, prodavci ili drugi putnici takođe dobijaju informacije da neko želi da bude pozvan.
Nema izgubljenih kontakata ili poslova
Slučajevi ostaju dok se ne obeleže. Svi jasno vide da ništa nije zaboravljeno. Sistem prikazuje ko je obradio slučaj, kao i eventualne komentare vezane za slučaj.
Kroz Teams integraciju dobijate 100% punu funkcionalnost centralne jedinice direktno u Microsoft Teams klijentu. Centralna jedinica ne pravi razliku između korisnika u Microsoft Teams ili VoiceGo centralnoj jedinici, jer je ceo interfejs za VoiceGo integrisan u Teams klijent!
Korisnički interfejs
Zahvaljujući tome što je VoiceGo sada potpuno integrisan u Teams, korisnik ima pristup svim funkcijama koje može upravljati kroz uobičajeni interfejs. Korisnik može upravljati celim svojim profilom i priključkom dok se pozivi mogu upućivati, primati i preusmeravati na terminale koje korisnik ima na svom priključku.
Centrala usluge
Pogledajte odgovornu jedinicu i tim
Pozovite ili pošaljite SMS
Pogledajte ko je obradio slučaj
- Vizuelna govorna pošta povezana sa slučajem
- Statistika i status slučajeva
Funkcije i korišćenje
Kada pozivalac ostavi svoje lične, referentne ili korisničke podatke i razlog poziva, sistem pokušava da pronađe odgovarajuće vreme za povratni poziv. Vremena koja se nude zasnivaju se na dostupnosti poslovanja kao i drugim podešavanjima. Na primer, jedno od takvih podešavanja je ‘Procenjeno vreme po slučaju’. Na slici ispod, vreme za povratni poziv je postavljeno na 8 minuta kao procenjeno vreme po slučaju. To znači da možemo primiti maksimalno 60 slučajeva za povratni poziv svako jutro, pod kategorijom „Podrška“ sa dva aktivna agenta koji primaju određeno vreme za povratni poziv.
Takođe možete koristiti red slučajeva bez omogućavanja pozivaocu da izabere slobodno vreme. Tada se obaveštavaju kupci da će biti pozvani što je pre moguće. Ovo je izvanredan alat za korišćenje kada niko nije prisutan ili kada je firma zatvorena. VoiceGo obaveštava o radnom vremenu i prikuplja broj pozivaoca kao i odeljenje/slučaj koji je u pitanju i šalje obaveštenje pravom korisniku da postoji novi slučaj za obradu. Takođe je moguće kreirati tiket koji se šalje putem e-maila u sistem za tikete kupca.
Pozivaoci zadržavaju svoje mesto u redu i automatski se pozivaju u redosledu. Sistem automatski vraća poziv čim neki agent postane dostupan.
Upravljani Povratni Poziv
Pozivaocima se nudi personalizovanija usluga prilikom povratnog poziva. Osobe koje zovu imaju mogućnost da upišu svoj broj telefona ili snime poruku. Dobijate informacije o vremenu kada je osoba zvala, sa kog broja i na koji broj se želi povratni poziv kada pravi agent postane dostupan.
Pozivi se nalaze na listi koja se može obrađivati redosledom od strane željenog osoblja. Lista je dostupna preko web interfejsa, softverske klijente i mobilne aplikacije i može se obrađivati od strane različitih osoba i sa različitih lokacija u svetu.
Integracija sa Microsoft Teams
Red slučajeva se može integrisati direktno u Microsoft Teams aplikaciju na računaru. Koristite isto sučelje za telefoniju, chat, zakazivanje i red slučajeva
Push Notifikacije
Prijavite sve informacije o specifičnim slučajevima direktno na računaru ili mobilnoj aplikaciji. Sistem šalje push notifikacije kada postoji slučaj ili lead za obradu. Osigurava da prava osoba i/ili odeljenje dobije tačne informacije pre nego što kontaktira kupca.
Pratite sa komentarima, šaljite SMS direktno kupcu, dodelite slučaj određenom korisniku ili grupi i pregledajte statistiku o onome što je obrađeno i od strane kog kolege.
Dodajte sve potrebne odeljke za bilo koju vrstu kompanije, bilo koje veličine i u bilo kojoj zemlji. Svako odeljenje može imati različite tipove i podtipove, poput pravne pomoći, IT podrške, marketinga i prodaje.
Telefonske Centrale i telekomunikacioni sistem potpuna funkcionalnost telefonske centrale direktno u Teams klijentu
Sa VoiceGo telefonskim i centralnim uslugama integrisanom u oblak Teams, svi vaši zaposleni mogu dobiti oblak baziranu centralu bez potrebe za lokalnim hardverom. Sa jedinstvenom mobilnom aplikacijom i softverskom telefonom na računaru, možete komunicirati bez obzira gde se nalazite sa moćnom funkcionalnošću centralne jedinice. Sa naprednom Microsoft Teams integracijom.Jedinstvene funkcionalnosti mobilnih aplikacija
-
Jedinstvena istorija poziva
-
Potpune informacije tokom poziva
-
Preuzimanje poziva iz bilo koje grupe
-
Prikaz broja po izboru
-
Povratni poziv
-
Prijavljivanje/odjavljivanje/pausing u grupama
-
Upravljanje slučajevima
-
Zajednički imenik
-
Planiranje brojeva
-
I mnoge druge funkcije
Red čekanja, nikada ne propustite poziv
Red čekanja je jedinstveno rešenje koje osigurava da ne propustite nijedan dolazni poziv. Usluga upravljanja redovima olakšava firmama sa dolaznom telefonijom da upravljaju redovima, koordinišu i planiraju pozive, automatski zakazuju sastanke i omogućavaju video sastanke. Sa ovim rešenjem, stvorićete zadovoljnije klijente i manje promašenih poslovnih prilika. Funkcija se može primeniti na većinu firmi, kao što su prodaja ili podrška. Ali zajednički nazivnik je firme koje ne žele da kompromituju svoj nivo usluge.Jednim klikom kreirajte korisnički slučaj
Nema izgubljenih kontakata ili poslova
Korisnički interfejs
Zahvaljujući tome što je VoiceGo sada potpuno integrisan u Teams, korisnik ima pristup svim funkcijama koje može upravljati kroz uobičajeni interfejs. Korisnik može upravljati celim svojim profilom i priključkom dok se pozivi mogu upućivati, primati i preusmeravati na terminale koje korisnik ima na svom priključku.Centrala usluge
-
Pogledajte odgovornu jedinicu i tim
-
Pozovite ili pošaljite SMS
-
Pogledajte ko je obradio slučaj
- Vizuelna govorna pošta povezana sa slučajem
- Statistika i status slučajeva
Upravljani Povratni Poziv
Pozivaocima se nudi personalizovanija usluga prilikom povratnog poziva. Osobe koje zovu imaju mogućnost da upišu svoj broj telefona ili snime poruku. Dobijate informacije o vremenu kada je osoba zvala, sa kog broja i na koji broj se želi povratni poziv kada pravi agent postane dostupan. Pozivi se nalaze na listi koja se može obrađivati redosledom od strane željenog osoblja. Lista je dostupna preko web interfejsa, softverske klijente i mobilne aplikacije i može se obrađivati od strane različitih osoba i sa različitih lokacija u svetu.Integracija sa Microsoft Teams
Push Notifikacije
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.